senooken JP Social
  • FAQ
  • Login
senooken JP Socialはsenookenの専用分散SNSです。
  • Public

    • Public
    • Network
    • Groups
    • Popular
    • People

Conversation

Notices

  1. nukosu@pao.moe's status on Wednesday, 03-Feb-2021 09:07:21 JST nukosu nukosu

    予備のタイヤは接地していないん(´・ω・) スネ初めて知った(´・ω・) ス

    In conversation Wednesday, 03-Feb-2021 09:07:21 JST from pao.moe permalink
    • みゃー@まうい (mewl@mewl.me)'s status on Wednesday, 03-Feb-2021 09:09:44 JST みゃー@まうい みゃー@まうい
      in reply to

      @nukosu@pao.moe タイヤの軸の本数で高速代が決まるのですあと単純に転がり抵抗が減るので燃費よくなるとかあるらしい

      In conversation Wednesday, 03-Feb-2021 09:09:44 JST permalink
    • nukosu@pao.moe's status on Wednesday, 03-Feb-2021 09:12:37 JST nukosu nukosu
      in reply to
      • みゃー@まうい

      @mewl そうなん(´・ω・) スネ軸の本数が多ければ多いほど安くなるん(´・ω・) スカネ?もしタイヤが全て接地しているなら重量が分散されて道路が痛みづらいだろうし(´・ω・) スn

      In conversation Wednesday, 03-Feb-2021 09:12:37 JST permalink
    • みゃー@まうい (mewl@mewl.me)'s status on Wednesday, 03-Feb-2021 09:18:24 JST みゃー@まうい みゃー@まうい
      in reply to

      @nukosu@pao.moe 逆ですね 軸少ないほうが安いです「軸が多いってことはきっと重い車両だ」みたいな感じかなと

      In conversation Wednesday, 03-Feb-2021 09:18:24 JST permalink
    • nukosu@pao.moe's status on Wednesday, 03-Feb-2021 09:18:24 JST nukosu nukosu
      in reply to
      • みゃー@まうい

      @mewl (´・ω・) ス-nまぁ、法律がクソデカ重量=車軸多めで設計されているならそれでいけるん(´・ω・) スカネ...

      In conversation Wednesday, 03-Feb-2021 09:18:24 JST permalink

Feeds

  • Activity Streams
  • RSS 2.0
  • Atom
  • Help
  • About
  • FAQ
  • TOS
  • Privacy
  • Source
  • Version
  • Contact

senooken JP Social is a social network, courtesy of senooken. It runs on GNU social, version 2.0.2-beta0, available under the GNU Affero General Public License.

Creative Commons Attribution 3.0 All senooken JP Social content and data are available under the Creative Commons Attribution 3.0 license.